25 Şubat 2014 Salı

BİNLERCE ÖĞRETMEN GREV YAPACAK !

BİNLERCE ÖĞRETMEN GREV YAPACAK !
Binlerce öğretmen grev yapacak !


Kamu-Sen üyesi öğretmenler greve çıkacağını açıkladı.
TBMM'ye sunulan Milli Eğitim Bakanlığı'ndaki (MEB) yöneticilerin görev ve atamalarına ilişkin yeni düzenlemelerinyer aldığı "Milli Eğitim Temel Kanunu ve Bazı kanun ve Kanun Hükmündeki Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasını Dair Kanun Tasarısı"na tepki gösteren Kamu-Sen, grev kararı aldı.
Yarın Türkiye genelinde bir günlük iş bırakma eylemi yapacaklarını açıklayan Kamu-Sen Genel Başkanı İsmail Koncuk, diğer sendikalardan da destek istedi. İstanbulTabip Odası'ndadüzenlenen basın toplantısında konuşan Koncuk, "Siyasi iktidar sözde dershaneleri kapatma gerekçesiyle MEB'i tamamen, yenidendizayn etmek, kurgulamak istiyor. Şu anda MEB tasarısı kanunlaşırsa tüm okul yöneticileri, yani 73 bin okul yöneticisinin görevi sonlandırılmış olacak. Buna kimsenin hakkı olmadığını düşünüyorum" diye konuştu.
"İŞ BIRAKMA EYLEMİ GERÇEKLEŞTİRECEĞİZ"

Konçuk, "Siyasi iktidarın 'Ben yaptım oldu' anlayışı -HSYK benzeri tutumu- MEB'de tamamen açık bir tasfiyedir. Tüm kadroları görevlerinden eden bir tasfiyedir. İnsan haklarıyla, hukukla, ileri demokrasiyle yakından uzaktan alakası olmayan bir tasfiyedir. Bu tasarıyla açık bir cunta rejimi oluşturuluyor Türkiye'de. Bu sivil bir darbedir. Darbeci mantığıyla yapılmış sivil bir darbedir. Bu sivil darbeye müsaade etmiyoruz, göz yummuyoruz, sineye çekmiyoruz. Her türlü  tepkiyi meşru görüyoruz. Eğitim sendikası ile birlikte bütün eğitim çalışanlarının da katılacağı, katılması gereken bir iş bırakma eylemi kararı aldık. Yarın  tüm illerimizde eş zamanlı olarak bir iş bırakma eylemi gerçekleştireceğiz. Bütün eğitim çalışanlarını hatta bütün vatandaşlarımızı, evlatlarının geleceğine sahip çıkmaya davet ediyoruz" dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder